Nové funkce skladového systému xStock! Připraveni?
Něco se chystá… a není toho zrovna málo. A protože máme ve věcech rádi přehled, už teď pracujeme na upgradech a vylepšeních skladového systému xStock. Proč? Protože chceme usnadnit práci nejen lidem ve skladu, ale i managementu. Tak, abyste měli k dispozici aktuální data i historický přehled až na úroveň jednotlivých položek. Takže co přesně chystáme?
Designová změna terminálu
Jedním z prvním vylepšení, které přijdou na řadu ve třetím kvartálu 2024, jsou grafické/designové změny na terminálu. Měníme barvy, rozmístění tlačítek a velikosti prvků – prostě proto, abyste se v něm snáz orientovali.
Příjem, výdej a převod dle dokladu
Další významnou funkcí skladového systému je zavedení příjmu, výdeje a převodu dle předchystaného dokladu. Například při příjmu zboží pro firmu Bartech bude systém automaticky připravený na přijetí konkrétního počtu tiskáren, terminálů a snímačů, což výrazně zrychlí a zjednoduší práci.
Standardní API pro skladový systém
Ve čtvrtém kvartálu 2024 se zaměříme na vytvoření standardního API pro sklady, které umožní integraci s jinými informačními systémy. Toto komunikační API bude zajišťovat komunikaci a sdílení dat o nových produktech (čárové kódy a další informace), mezi naším skladovým systémem a softwary třetích stran. Tak výrazně zjednodušíme a urychlíme práci úplně všem.
3D mapa skladu v reálném čase
Jedním z nejzajímavějších vylepšení je 3D mapa skladu, se kterou můžete sledovat skladové prostory v reálném čase. Tato funkce vám poskytne vizuální přehled o tom, kde se nachází konkrétní položky a jak je sklad naplněný.

KPI ukazatele a uživatelský dashboard
Uživatelé skladového systému xStock budou mít k dispozici také stránku s přehledem klíčových výkonových indikátorů (KPI), které si mohou přizpůsobit podle svých potřeb. Dashboard bude obsahovat různé ukazatele, jako je počet příjemek a výdejek, objem skladu a další důležité metriky.
Tip na další čtení: i skladový systém jsme schopni upravit a vylepšit na přání. Přečtěte si, co jsme vymysleli pro výrobce a distributora cukrovinek – firmu Ed.Haas.
Standardní komunikace s ERP
Hlavním cílem pro začátek roku 2025 je pak standardizace komunikace mezi naším skladovým systémem a ERP systémy u zákazníků jako je Helios, K2, Karat, QI, Abra, SAP a Navision.
Důvod je prostý – zjednoduší se tím zprovoznění systému a zrychlí a zefektivní implementace našeho skladového řešení u zákazníků.
A pro nás to bude znamenat méně času stráveného programováním (u nás i u programátorů ERP) a více času na komunikaci a spolupráci.
Tak nám držte palce, ať se všechno zdárně podaří.